Het is een boodschap die ondernemers eigenlijk liever niet horen. Maar klanten komen en gaan ook weer een keer. Zelfs de beste klant neemt – om wat voor reden dan ook – op een zeker moment afscheid. Daarom is het belangrijk om continu te werken aan uw zakelijke relatienetwerk en daarmee aan een bloeiende onderneming. Maar hoe doet u dat? Hoe maakt u van uw prille klantrelaties ambassadeurs die u aanbevelen bij anderen? Dat leert u in de powersessie De relatieladder!

Elke relatie kent een voorzichtige start. Ook een zakelijke relatie begint met aftasten. Waar ligt de klik? Wat zijn de raakvlakken? Hoe gaat een eerste samenwerking? Als zo’n eerste fase goed verloopt, is de kiem gelegd voor een solide zakenrelatie. Alleen, hoe komt u nu van die eerste fase uit bij die ambassadeur? In de powersessie De relatieladder leer ik u wat belangrijk – zelfs noodzakelijk – is bij het uitbouwen van een prille zakenrelatie naar een ambassadeur voor uw bedrijf. Ik behandel daarbij de volgende onderwerpen:

  • De zes fases in een klantrelatie.
  • Welke acties onderneemt u in de verschillende fases?
  • Voorbeelden en waardevolle tips.

Na afloop van deze leerzame, boeiende en vooral ook leuke powersessie gaat u naar huis met meer dan voldoende bagage om te bouwen aan een sterk ambassadeursnetwerk. Een ochtend welbesteed, want zeg nu zelf: klanten van klanten krijgen, hoe mooi is dat?!

De training wordt aangeboden en verzorgd door Harry Clarijs van Value Add en bedraagt 1 dagdeel, van 09:00 tot 13:00 uur

top

Floris Competence Management maakt gebruik van cookies. meer informatie

Floris Competence Management maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Floris Competence Management zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website.

Sluiten